Badania ankietowe – koszty i zyski

Niewielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z faktu, że dobry plan rozwoju firmy powinien rozpocząć się od badania rynku – aby sprawdzić czy na produkt lub usługę, którą chcemy się zająć jest zapotrzebowanie na rynku. Dobry pomysł na biznes to tylko połowa drogi do sukcesu, ponieważ muszą pojawić się jeszcze konsumenci, którzy nasz produkt będą chętnie kupować. Jak sprawdzić, czy pojawi się popyt na nasze produkty?

 

Badania ankietowe – sprawdź, w co możesz inwestować i ile to kosztuje?

Odpowiedni research potencjalnych konsumentów w branży, w której chcesz zacząć działać lub wprowadzać nowy produkt może okazać się dla Ciebie strzałem w dziesiątkę. Różnorodność rozwiązań pod względem metod badawczych – zarówno elektronicznych, jak i tradycyjnych pozwala zebrać w szybkim czasie duży materiał analityczny, który posłuży eksploracji dotyczącej potrzeb Twoich potencjalnych klientów lub odbiorców Twoich usług.

Wykonanie badań jest bardzo opłacalne. Cena netto jednej krótkiej ankiety telefonicznej CATI (do 15 pytań) to koszt rzędu 10-15 zl netto, ankiety telefonicznej długiej (15-20 pytań) to cena 15-20 zł netto. Koszty związane z opracowaniem i przeprowadzeniem ankiety papierowej – PAPI, to koszty rzędu 15-30 zł w zależności od jej długości.

Zdecydowanie najtańszymi badaniami, które cieszą się coraz większą popularnością są panele Badania Opinii, dzięki nim można szybko dotrzeć do idealnych respondentów. Rzetelnych, czytających pytania a także zróżnicowanych pod względem cech demograficznych. Na naszym panelu Badanie Opinii znajduje się aż 50 000 czynnych respondentów, którzy doskonale posługują się nowymi technologiami. Dzięki temu wyniki twoich badań będą gotowe nawet w 24h.

Koszty badań ankietowych prowadzonych przez panel Badanie Opinii rozpoczynają się już od 1 zł netto za realizację jednej ankiety. Są zależne od tego, czy baza respondentów zostanie dostarczona przez Ciebie, czy z użyciem panelu badawczego.

 

Zostań naszym partnerem

Dołącz do naszych partnerów i rozwijaj swój biznes z zyskiem w wybranej przez siebie branży. Pomogą Ci w tym badania ankietowe, które zweryfikują Twoje pomysły konfrontując je z opiniami potencjalnych klientów. Przyłącz się do partnerów BioStat i sprawdź, co możemy zrobić dla Twojego biznesu.