Badania ankietowe – Szybki rozwój w branży

Jakie jest myślenie klientów na temat Twojej marki, produktów i usługach?  Czy już wiesz, jak wyprzedzić branżową konkurencję oraz elastycznie zmieniać centy adekwatnie do popytu? Postawione pytania są bardzo ważne i zadają je przedsiębiorcy, którzy chcą osiągać coraz lepsze efekty z prowadzonego biznesu. Prowadząc biznes w jakiejkolwiek branży: FMCG, medycznej, farmaceutycznej, turystycznej, transportowej czy nawet w sferze publicznej badania ankietowe umożliwią zgromadzenie danych, dzięki którym pozyskasz informacje na temat obecnych klientów i potencjalnych konsumentów.

 Wiele źródeł informacji

Aby zrealizować skuteczne badania ankietowe, które charakteryzują się doskonałą jakością warto sprawdzić ofertę badań Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat®. Badacze specjaliści proponują różne metody prowadzenia badań ankietowych. Od ponad 16 lat Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® realizuje za pomocą zespołu koordynatorów, ankieterów i badaczy specjalistyczne badania wraz z ich przygotowaniem i prowadzeniem raportów badawczych.

Stosowane metody i techniki badawcze:

  • CATI, dzięki której ankieterzy prowadzą badania telefoniczne, w przygotowanym studio. Wyniki (odpowiedzi) są zapisywane w autorskim systemie stworzonym przez Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® CATI-SYSTEM . Stały koordynator pozwala na uniknięcie błędów i nadzór nad prowadzonymi badaniami.
  • CAPI, badania prowadzone na zasadzie wywiadów terenowych, w trakcie których ankieterzy rejestrują wypowiedzi respondentów na urządzeniach mobilnych. Materiały dodatkowe – np. audiowizualne albo graficzne można także prezentować podczas wywiadu.
  • Badania CAWI, to technika, dzięki której angażuje się respondentów, aby wypełniali kwestionariusze ankiet w wersji online. Ten typ ankietyzacji sprawdza się w przypadku dużych grup respondentów.
  • PAPI, czyli ankiety bezpośrednie – papierowe. Respondenci odpowiadają na pytania ankieterów bezpośrednio. Kwestionariusze mogą być też wypełniane samodzielnie przez respondentów.
  • Badania panelowe to nowoczesne rozwiązanie stworzone dla potrzeb rozwijanie konkretnych branż rynku. Dzięki nim można uzyskać cenne informacje w bardzo szybkim czasie, dzięki panelowi SurvGo™ oraz panelowi konsumenckiemu Badanie-Opinii.

Dobre decyzje

Zdecyduj o wyborze metody badawczej dla prowadzenia skutecznych badań marketingowych. Jeśli zastanawiasz się nad najskuteczniejszą metodą – skorzystaj z konsultacji z naszymi ekspertami, którzy już od 16 lat prowadzą badania ankietowe dla różnorodnych sektorów rynku.

Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® uzyskało wiele cennych  rekomendacji  od prężnie rozwijających się i znanych marek działających na rynkach: FMCG, transportowym, farmaceutycznym, medycznym, szkolnictwa wyższego, a także w sektorze publicznym.

Zaufaj najlepszym specjalistom i prowadź skuteczne badania ankietowe dzięki BioStat®