Badania online klientów – zdanie konsumentów o Twoich produktach czy usługach
Jeśli chcesz wyprzedzić konkurencję oraz oczekujesz rzeczywistego wzrostu zysków ze sprzedaży Twoich produktów i usług, musisz liczyć się z opiniami klientów na temat towarów wprowadzanych przez Ciebie na rynek. Jednak, nie tylko produkt będzie miał znaczenie w procesie osiągania sukcesu. Także jakość obsługi klienta i zaangażowanie w procesy marketingowe mogą przynieść Ci fundamentalne efekty w osiąganiu pozytywnych rezultatów sprzedażowych.
Badania klientów przez Internet
Wygodne i łatwe w obsłudze rozwiązanie, dzięki któremu poznasz opinie dotyczące Twojej marki, produktów i usług. Za pomocą zaawansowanych narzędzi z branży IT powstały platformy, dzięki którym możesz przeprowadzić badania online na szeroką skalę. Dzięki zaawansowanym metodom doboru panelistów, trafisz do zróżnicowanych pod względem psychospołecznym osób, które chętnie udzielą odpowiedzi na pytania dotyczące Twojej marki.
Platformy takie jak Badanie Opinii.pl czy też SurvGo™, umożliwiają samodzielne stworzenie rozbudowanego kwestionariusza badań. Z pomocą intuicyjnych rozwiązań, takich jak:
- kreator kwestionariusza (z możliwością dodania elementów audiowizualnych),
- moduł rozbudowanego definiowania ankiet,
- system monitorowania realizacji próby badawczej,
- modyfikacja kwestionariusza w trakcie trwania badań,
- automatyczne zestawianie uzyskanych danych w postaci raportów,
- wsparcie ekspertów w dziedzinie prowadzenia badań.
otrzymasz kompleksowe informacje dotyczące kondycji rynkowej Twojej marki, produktów oraz oferowanych usług. Nieustanna kontrola rzetelności użytkowników panelu badawczego, zapewnia o wysokiej jakości przeprowadzonych eksploracji.
Badania online umożliwiają sondowanie na temat materiałów reklamowych i wykorzystywanych haseł w trakcie akcji promocyjnych, ocenę pomiaru elastyczności cenowej produktów, a także pozwolą wyłonić krytyków marki, klientów obojętnych oraz tych, którzy będą chętni ją promować.
Skuteczność i zyski
Skuteczne i rzetelnie wykonane analizy zebranego materiału badawczego pozyskanego od panelistów (klientów oraz potencjalnych klientów) umożliwią przeprowadzenie ewolucyjnych zmian w Twojej firmie. Nowe, świeże spojrzenie na jakość obsługi klienta, spojrzenie na produkty i usługi oczami klientów, czy też zmierzenie konkurencyjności na rynku inicjują proces reorientacji firmy na bardziej atrakcyjną i ekspansywną w swojej branży.
Skorzystaj z rozwiązań panelu Badanie Opinii.pl oraz SurvGo™ stworzonych przez ekspertów BioStat®.